bestghdplancha

ghd planchas pink

Mercredi 4 juillet 2012 à 21:53

 De er akkurat hva jeg ville, flott for en perfekt utrettet eller krøllet finish.
Jeg var egentlig fornøyd med prisen og hastigheten på leveringen også!
Jeg finner ikke dette produktet er for mye bedre enn min Conair en. GHD varmer opp veldig raskt, men det har ikke et godt grep om håret mitt, med mindre jeg sprayer litt varme
 
protector eller annet hår produktet før du bruker den ghd Rettetang. Når jeg klipper det BILLIG ghd norge, kan diskene ikke være helt lukket, så det er et gap å la håret mitt til
unnslippe.
Ghd gull profesjonelle 1 tomme styler er GHD flateste styler noensinne, med en kulere og lettere kropp, jevnere plater, og en bonus beskyttende plate vakt for lagring og
 
reise. avrundet fat og avrundede plater betyr at du kan ikke bare rette håret med denne profesjonelle styler, men skape krøller, bølger, og knipser. dvalemodus
gir ekstra sikkerhet og universell spenning betyr ingen omformer mens du reiser, gjør Ghd din go-til styling jern.
min GHD Gold Professional styler kom og det ble heller ikke forseglet. Slik at en del kanskje ikke var så big deal. Ikke sikker på hvorfor GHD ikke tetter ikke dette produktet. Den styler jeg
 
ble erstattet var en GHD klassisk styler og når jeg kjøpte det var forseglet med et klistremerke i begge ender. Så først om jeg kanskje jeg hadde hoppet til konklusjoner på den eneghd rettetang norge
 
Jeg bestilte fra Amazon. De så omtrent det samme, og jeg ble til og med vurderer å endre min vurdering da jeg bestemte jeg skulle slå den ghd Rettetang på før jeg skrev dette.

Aucun commentaire n'a encore été ajouté !
 

Ajouter un commentaire

Note : bestghdplancha n'accepte que les commentaires des personnes possédant un compte sur Cowblog : vous devez obligatoirement être identifié pour poster un commentaire.









Commentaire :








Votre adresse IP sera enregistrée pour des raisons de sécurité.
 

La discussion continue ailleurs...

Pour faire un rétrolien sur cet article :
http://bestghdplancha.cowblog.fr/trackback/3194486

 

<< Page précédente | 1 | 2 | Page suivante >>

Créer un podcast